Viëtor Communicatie Training verzorgt vaardigheidstrainingen op het gebied van communicatie, zoals klantgerichtheidstrainingen, (ook klantgericht handhaven), netwerktrainingen, personal branding, optimale samenwerking door optimale communicatie en maatwerktrainingen, afhankelijk van de vraag van uw organisatie

De trainingen kenmerken zich door een praktische inslag. De deelnemers en hun verwachtingen staan centraal. Afhankelijk van de vraag worden beknopte theoretische modellen aangeboden, altijd gevolgd door oefeningen die afgestemd zijn op de praktijk. Deelnemers brengen hiervoor hun eigen cases in. Op de ze manier kunnen zij -vaak in de vorm van rollenspellen met een trainingsacteur- het geleerde oefenen in een veilige situatie. Dit maakt het makkelijker op het werk ook ander gedrag in te zetten. De training is een aanzet tot gedragsveranding. Een andere vorm van communicatie leidt tot andere reacties en nieuwe resultaten. Hierbij kunnen nieuwe vragen ontstaan, daarom wordt een training vaak gevolgd door een coaching (on the job) traject..

In een vrijblijvend, oriënterend gesprek kijken wij met u naar de bestaande situatie en het gewenste resultaat van het leertraject. Vervolgens wordt een plan van aanpak gepresenteerd. Dit kan variëren van een korte workshop tot een compleet opleidingstraject over een langere periode waarin training en coaching gecombineerd wordt.

Om te kijken of Viëtor Communicatie Traning kan bijdragen aan het verhogen van de communicatieve kwaliteiten van de medewerkers in uw organisatie kunt u de volgende vragen beantwoorden:

Onze medewerkers hebben klantencontact

Ja

Onze medewerkers zitten aan de telefoon

Ja

Onze medewerkers adviseren consumenten

Ja

Onze medewerkers verlenen service en handhaven ook de regels

Ja

Onze medewerkers zijn ons visitekaartje en/of onze ambassadeurs

Ja

Onze medewerkers zijn belangrijke succesfactoren voor de organisatie

Ja